Tuesday 10 April 2012

Buat Mu Yg Terindah

Buat mu suami ku syang
 
Aku mencintaimu kerana Allah mendorong aku mencintaimu♥

Aku persembahkan diriku untuk mentaatimu kerana perintah-Nya padaku♥

Aku korbankan kehidupanku untuk kehidupanmu kerana keredhaan-Nya menantiku.♥

Aku tinggalkan kegembiraanku untukmu kerana Allah menuntut aku begitu♥

Aku tinggalkan segalanya milikku untukmu kerana cerita-Nya tentang syurgaku di bawah telapak kakimu.♥

Aku menjadikanmu rajaku kerana Allah kerana kata Allah..... jika perlu seorang isteri untuk menyembah sesuatu selepas-Nya adalah suami♥

Aku pertaruhkan nyawaku untuk zuriatmu kerana Allah menyediakan aku syurganya di bawah tapak kakiku♥

Aku relakan kebahagiaanku walau bertukar derita kerana keredhaan-Nya bila engkau meredhaiku.♥

Aku sempurnakan keinginanmu dengan lemah dayaku kerana kekuatan-Nya yang kutunggu..♥

Aku agongkanmu di hatiku sepanjang waktu kerana Allah meletakkan engkau sebagai pemimpinku.♥

Hayatku untukmu kerana cinta yang kuingin dari-Nya Aku inginkan kebahagiaanmu kerana kebahagiaan-Nya yg menanti aku bersama-Nya..♥

Aku mencintaimu sekujur diri dan hatiku.. KERANANYA♥..

No comments:

Post a Comment